2013年11月14日 星期四

贏梗貼士我打本

近日不斷有人對我講, 我快將有工作壓力,寫稿唔好寫到咁盡。我早知如此,國學大師季羨林的「真話能走多遠」和「牛棚雜憶」,我都約略讀過下。 我寫稿是想將以往做練馬師的心得和大眾馬迷分享一下,亦會將知道的事實報道出來,絕對不是靠估,亦非所謂爆料,我所知道的,和其他騎練知道的都一樣,只不過我已無合約在身(練馬師按年續約的, 並要通過體檢),在無約束(合約束縛)情況下報道出來,現職騎練講下都死,例如胡森之罰十萬大元便是一例,除非現任騎練唔想續牌啦,否則都要做住鵪鶉先囉,任何人士如果壞事無做,又怕乜被人(講)如實報道,我梁定華個File檔案幾尺厚,返大陸打高爾夫球都要批文,梁太寸步不離,實行做跟得夫人,能夠話自己係君子好人乎?我早已舉手投降。我唔想導人賭博,賭馬唔係做善事,賭仔性格其實都係貪婪,想心存僥倖。 一向都叫人唔好過份相信和依賴貼士,因為賽馬的意外太多,賽事過程起碼要接近一分鐘。如果的貼士真係得嘅,講俾你聽嗰個早巳發達喇,佢亦都唔會講俾第三者(你)知道,以免分薄嗰啲派彩。 呢個世界沒有賭博必勝的專家,如果有的話,那麼便不會有運氣這兩個字眼,不勞而獲是天理不容。賭錢專收叻仔,賭博集團(包括賽馬)所有賭博專家,拆穿咗,都係老千居多,我再大聲講一次,如有賽馬賭博專家,敢言必勝者,請預埋我,本錢我俾! 許多資深馬迷都聽聞過早年有一位馬神的外籍賽馬賭博專家,跳樓自殺身亡,原因不明,但證明咗一件事,是佢生活得唔開心,錢不是萬能的,再思其次,或者真係為咗錢都唔定;尚有一位賽馬賭博專家, 他目前名片上的職業是馬販, 但廿年前在我認識佢的時候他已經是一位排名中游的職業投注人(Professional Punter)他提供貼士收取利益但也算是合法的,報紙和馬簿一樣提供貼士,賣7元至25元,就算用大字標題三甲必入,不勝無歸等字眼,事後位置不入都係咁啦。當其時他在跑馬地有一間小小辦公室,和一位過去係人都識澳洲騎師共用,一齊做職業投注人。 當時他已經開始販賣馬匹,俾過幾匹我睇,但太昂貴了,我無幫襯過,其後他行咗運,賣咗匹馬王到香港,講真,早知佢係馬王多多錢都唔賣啦,留番俾自己拎去跑,賺獎金都賺多幾十倍啦。

沒有留言:

張貼留言